بهینه سازی سایت برای White-label Solutions
راهنمای جامع برای بهینهسازی سایت و افزایش دیده شدن در گوگل تیبا بلاگ
سرمایهگذاری روی ارگانیک وبسایت، بهنوعی مانند یک سرمایهگذاری بلندمدت و همیشگی است که نتایج آن طبیعتاً نیازمند زمان بیشتر بوده اما ماندگاری بیشتر با نرخ تبدیل بیشتر به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل است که امروزه بیشتر کسب و کارها به دنبال تولید محتوای منحصربهفرد و باکیفیت با هدف کسب رتبه سایت در گوگل هستند. سایت شما که به خرید و فروش موبایل مرتبط است، در این زمینه یک محتوای بسیار خوب و جامع تهیه و منتشر کرده است. کاربری که با محتوا جذب شود، بیشتر به شما اعتماد میکند نسبت به کاربری که از راه تبلیغات جذب کردهاید. ابزارهای شبیه Ubersuggest به شما کمک میکنند تا کلمات کلیدی مرتبط به کسب و کارتان را پیدا کنید. از این سرویس میتوانید استفاده کنید تا کلمات کلیدی طولانی (Long-tail) را که دقیقاً با نیاز مشتری یا کاربر همسو است پیدا کنید.
برخلاف تبلیغات پولی که برای مدت محدودی کارایی دارند، بهینهسازی سایت به روش ارگانیک یک سرمایهگذاری بلندمدت محسوب میشود. برای موفقیت در این مسیر، درک و تسلط بر مفاهیمی مانند الگوریتمهای گوگل، بهبود تجربه کاربری و استفاده از تکنیکهای پیشرفته سئو ضروری است. در گیلی وب، ما به طور تخصصی خدمات کدنویسی و اصلاح کدها را ارائه میدهیم تا سایت شما سبک، سریع و بهینه عمل کند. کدنویسی بهینه یکی از بخشهای مهم سئو تکنیکال است که به طور مستقیم بر سرعت بارگذاری و تجربه کاربری تاثیر میگذارد. استفاده بیرویه از کدهای اضافی و پیچیده، نه تنها سرعت سایت را کاهش میدهد، بلکه باعث میشود موتورهای جستجو برای ایندکس کردن صفحات با چالش مواجه شوند.
پس حتماً کلمات کلیدیای که رقبات کمتر بهشون توجه کردن رو هم توی برنامت بذار. خوشبختانه، اگه نقشه سایت بهطور خودکار ساخته نشد، استفاده از ابزارهایی مثل sitemap generator کار رو برات آسون میکنه. برای مثال چرا تمامی کاربران اطلاعات شخصی خود را سایت هایی مانند فیسبوک وارد می کنند؟! یا در اینستاگرام ؟ یا اینکه چرا شما از سرویس جیمیل گوگل و یا ایمیل یاهو استفاده می کنید؟ پاسخ تمامی سوالات امنیت بالا بوده، بله شما در قبال اطلاعات خود حساس هستید. ابزار Google Trends ابزاری که به شما میزان سرچ کلمات را به صورت مقطعی نشان میدهد تا شما بدانید کدام کلمات در حال حاضر در ایران و یا سایر کشور ها ترند است و میتوانید بازدید و ترافیک خوبی را جذب کنید.
بهینه سازی سایت یک فرایند استراتژیک است که به بهبود عملکرد و نمایش وبسایت در موتورهای جستجو میپردازد. هدر نویگیشن اصلی (منوی بالایی) وبسایت یک روش خیلی آسان برای اولویتبندی صفحات برای بهینهسازی سئو را پیشنهاد میدهد. معمولاً برگههایی که در منوی اصلی سایت لینک میشوند، بیشترین اعتبار سئویی را دریافت میکنند و به همین دلیل احتمال رتبهبندی آنها در گوگل بیشتر است. قبل از اینکه تجزیهوتحلیل وبسایت و کاربران را شروع کنید، بهتر است از بهینهسازی این برگهها که به منوی موجود در هدر لینک شدهاند شروع کنید. اگر قبلاً این برگهها را بهینهسازی کردهاید، دستکاری دوباره آنها بدون اینکه به بررسی عملکرد آنها بپردازید، بیشتر از اینکه برای بهینهسازی مفید باشد برای آن مضر خواهد بود. امنیت سایت، یکی از این فاکتورهاست که با استفاده از گواهینامه SSL میتواند به سایت شما امتیاز مثبت دهد.
برای دستیابی به یک سئو موفق، باید به مفاهیمی مانند بهینهسازی ارگانیک، رعایت الگوریتمهای گوگل و افزایش تعامل کاربران توجه ویژه داشت. بسیاری از کسبوکارها به دنبال راهکارهای سریع و زودبازده هستند، اما واقعیت این است که موفقیت در سئو نیازمند یک برنامهریزی دقیق و اجرای گامبهگام است. در ادامه این مقاله، با بررسی اصول سئو و راهکارهای عملی، به شما نشان خواهیم داد که چگونه میتوانید سایت خود را در مسیر رشد و توسعه قرار دهید. در این مقاله از رایانیتا می خواهیم در مورد اینکه سئو whait lable چیست و اهمیت آن صحبت کنیم. محلی است که شما یک ارائه دهنده حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو استخدام می کنید تا خدمات SEO را با نام تجاری خود به مشتریان خود ارائه دهد.
اهمیت سئو تکنیکال در این است که اگر زیرساخت فنی سایت شما مناسب نباشد، حتی بهترین محتوای ممکن هم نمیتواند در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کند. به عبارت دیگر، اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را به درستی بخوانند و ایندکس کنند، هرگز نمیتوانید از مزایای حضور در نتایج برتر گوگل بهرهمند شوید. به همین دلیل، توجه به سئو تکنیکال به شما کمک میکند تا علاوه بر افزایش رتبه، تجربه کاربری بهتری را نیز به مخاطبان ارائه دهید و آنها را ترغیب کنید تا بیشتر در سایت شما بمانند و تعامل داشته باشند. بهبود رتبه وبسایت نیاز به زمان دارد، چون امروزه وبسایتهای زیادی در حال تولید محتوا هستند. تنها کاری که میتوانید انجام دهید، تولید محتوای باکیفیت برای دریافت بکلینک و گرفتن اعتبار از سمت گوگل است. با این حال برعکس سئو، بهینهسازی برای نرخ تبدیل را میتوانید با ترافیک کم هم انجام دهید.
به صورت کلی زمانی که به یک وبسایت مراجعه میکنید، فایلهای HTML/CSS/JS آن را روی مرورگر خود بارگذاری میکنید و به همین دلیل نیاز است که این فرایند به صورت سریع اتفاق بیافتد. یکی از خطاهایی که میتواند روی تجربه کاربری سایت تان هم اثر منفی بگذارد، خطاهای ۴۰۴ هستند. علاوه بر نکات گفته شده در فوق برای سئوی سایت، لازم است تا عنوان و توضیحات متا را نیز برای محتوای خود بهینه کنید. همچنین اگر محتوایی که در سایت تان منتشر میکنید بتواند راه حل خوبی برای مشکلات و نیازهای مخاطب هدف ارائه دهد، منجر به اشتراک گذاری آن محتوا در شبکه های اجتماعی هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که شما محتوا را فقط برای موتور جستجو تولید نمیکنید، بلکه باید نیاز مخاطب و خواننده هدف را هم در نظر بگیرید. اما اگر بخواهید بازدید هدفمند سایت خود را افزایش دهید، به راحتی میتوانید با یک روش رایگان و بسیار عالی این کار را انجام دهید.
در این روش، صفحات وب به صورت خودکار با اندازه صفحه نمایش دستگاههای مختلف هماهنگ میشوند. بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا همان سئو SEO روش بسیار خوبی برای افزایش بازدید کننده هدفمند به سایت است. دنیای وب پویا و در حال تغییر است و تکنیکها و روشهای بهینهسازی نیز به تدریج تغییر میکنند. بهترین راه برای بروزرسانی با آخرین روندها و اصول بهینهسازی، مطالعه و پژوهش است. با مطالعه منابع آموزشی معتبر و مقالات مرتبط با طراحی و بهینهسازی وبسایت، میتوانید از تجربهها و دانش دیگران بهرهبرداری کنید و به بهبود مستمر وبسایتتان بپردازید.
این یعنی اگه سایتت هنوز روی HTTP باشه، نه تنها روی امنیت کاربران تأثیر منفی میذاره، بلکه احتمالاً توی نتایج جستجو هم نمرهی پایینتری میگیری. یکی دیگر از ابزارهای سئو و بهینه سازی سایت که در روند بهبود این فعالیت تاثیر مناسبی دارد ، سایت الکسا است. ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console به شما کمک میکنند عملکرد وبسایت خود را تحلیل کنید و نقاط ضعف را شناسایی کنید. بیش از نیمی از جستجوها در گوگل از طریق دستگاههای موبایل انجام میشوند. وبسایت شما باید ریسپانسیو باشد و در دستگاههای مختلف بهخوبی نمایش داده شود. استفاده از AMP (صفحات شتابدهنده موبایل) نیز به بهبود عملکرد کمک میکند.
بهتر است قبل از شروع تولید محتوا با 1600 کلمه، کلمه کلیدی مدنظرتان را در گوگل جستجو کرده و سپس 10 نتیجه اول گوگل را بررسی کنید، اگر این مقالات طولانیتر از 1600 کلمه بودند، شما هم یک محتوای طولانیتر از 1600 بنویسید. قرار گرفتن در نتایج برتر موتورهای جستجو و جلب اعتماد کاربران، نیازمند رعایت اصول و استراتژیهای دقیق است. از افزایش اعتبار سایت گرفته تا جذب بازدیدکنندگان ارگانیک و کاهش رقابت، همه این موارد با اجرای صحیح تکنیکهای بهینهسازی امکانپذیر است. تمرکز بر روی موتورهای جستجو، به شما کمک میکند تا حضوری پایدار و تأثیرگذار در بازار دیجیتال داشته باشید و از فرصتهای بینظیری برای رشد کسبوکار خود بهره ببرید. برای دستیابی به این هدف، باید از تکنیکهای اصولی سئو استفاده کرد که مطابق با الگوریتمهای موتورهای جستجو بوده و رضایت کاربران را در اولویت قرار دهند.
در فرآیند ریدیزاین ، بهبود محتوا با ایجاد محتوای جذاب، ارزش افزوده و جوابدهی به سؤالات مشتریان انجام میشود. محتوای بهروز و با کیفیت نهتنها تجربه کاربری را بهبود میبخشد بلکه موجب افزایش ترافیک و تبدیلهای بهتر نیز میشود. با این حال، بسیاری دیگر از همین متخصصین استفاده از ابر برچسب ها را در وب سایت های خود ادامه می دهند. یکی از بهترین راهها برای بهبود سئوی خارجی، اینه که ببینی رقبای موفق تو از چه لینکهایی استفاده میکنن. بررسی پروفایل لینکهای رقبا بهت کمک میکنه بفهمی که اونها از کجا لینک گرفتن و چه سایتهایی بهشون اعتماد کردن.
در این مقاله، به اصول اساسی بازطراحی و بهینهسازی وبسایت پرداختیم و به تأکید بر اهمیت و ضرورت این فرآیند در جهت ارتقاء تجربه کاربری، کاهش نرخ ترکخوردگی و بهبود عملکرد وبسایت پرداختیم. تجربه کاربری بهتر، سرعت بارگذاری بهینه، بهبود در نتایج موتورهای جستجو و انطباق با روندهای جدید تنها بخشی از مزایایی هستند که با اجرای مؤثر ریدیزاین و بهینهسازی میتوان بهدست آورد. لینک سازی یک عامل اساسی در بهینه سازی و افزایش رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. لینک سازی موثر به معنای جلب لینکهای باکیفیت از سایتهای معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما است. برای این منظور، محتوای شما باید ارزشمند و جذاب بوده و به طور طبیعی به دیگر وبسایتها جلب توجه کند.
نقشه کلمات کلیدی یا همون Keyword Map یه روش سازماندهیشده برای تعیین اینه که هر کدوم از صفحات سایتت باید روی چه کلمات کلیدی تمرکز کنن. وقتی کلمات کلیدی اصلی، فرعی و Long-Tail رو پیدا کردی، باید تصمیم بگیری که کدوم صفحهها باید کدوم کلمه کلیدی رو هدف بگیرن. این کار از رقابت داخلی بین صفحاتت جلوگیری میکنه و باعث میشه هر صفحه روی یه موضوع خاص تمرکز کنه. کلمات کلیدی "پولساز" اونایی هستن که بیشتر از همه به فروش و سود ختم میشن. این کلمات معمولاً مستقیماً به محصولات یا خدمات تو مربوط میشن و هدفشون اینه که کاربران رو به مشتری تبدیل کنن. برای پیدا کردن این کلمات، اول باید ببینی که چه عباراتی بیشترین نرخ تبدیل رو دارن؛ یعنی کدوم کلمات باعث میشن کاربرها از تو خرید کنن یا خدماتت رو استفاده کنن.
طراحی سایت باید به گونهای انجام شود که علاوه بر نمایش استاندارد در صفحات مانیتور، در دستگاههای مختلف مثل موبایلها و تبلتها نیز با کیفیت بالا و سرعت مناسب نمایش داده شود. این ویژگی نه تنها به تجربه کاربری کمک میکند، بلکه تأثیر مثبتی بر رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت. در گیلی وب، ما اطمینان حاصل میکنیم که خروجی قالب گرافیکی سایت شما با ترکیبی از زیبایی، عملکرد، و انعطافپذیری همراه باشد تا بتوانید تجربهای بینقص برای مخاطبان خود ایجاد کنید. با بررسی دقیق ساختار، محتوا، سرعت و تجربه کاربری سایت، مشکلاتی که مانع از رشد شما در فضای آنلاین شدهاند، بهینهسازی میکنیم. هدف ما این است که وبسایت شما نهتنها در نتایج جستجو عملکرد بهتری داشته باشد، بلکه تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان شما فراهم آورد و در نهایت به افزایش ترافیک، نرخ تبدیل و درآمد کسبوکار شما کمک کند. سرمایهگذاری روی ترافیک فعلی وبسایت به بهبود نرخ تبدیل وبسایت کمک زیادی میکند، چون باعث میشود درصد بالایی از ترافیک ارگانیک شما به خرید منجر میشود.
این پلاگینها کارتو برای بهینهسازی سایتت برای موتورهای جستجو خیلی راحت میکنن. ویژگیهای هر پلاگین متفاوته، ولی معمولاً بهت کمک میکنن کارای فنی مثل پیادهسازی robots.txt و نقشههای XML رو انجام بدی. هرچه در یک وبسایت کدهای بیشتری داشته باشید، گوگل و موتورهای جستجو باید برای پیدا کردن محتوای مربوطه بیشتر کار کنند. تمهایی که عملکردی سریع دارند، به رتبهبندی بهتر وبسایت شما در گوگل کمک میکنند. سئو یک فرآیند یا مجموعه وظایفی است که در بهبود حجم و کیفیت ترافیک وبسایتها دخیل است.
استفاده از ابزارهایی مثل Google Analytics یا Google Ads هم میتونه کمکت کنه تا بفهمی چه کلمات کلیدی منجر به فروش و درآمد میشن و باید روی اونها بیشتر تمرکز کنی. فایل robots.txt به موتورهای جستجو میگه که کدوم صفحات و فایلهای سایتت رو بخزن (crawl کنن) و کدوما رو نباید. بهعبارت ساده، این فایل راهنمایی میکنه که موتورهای جستجو کجاها رو باید بگردن و از کجاها باید رد بشن. Google Analytics 4 (GA4) یه ابزار رایگان و خیلی باحال برای تحلیل ترافیک سایتت و رفتار کاربرانه. با کمک GA4 میتونی ببینی چند نفر به سایتت سر میزنن، از کجا میان و چه کارایی تو سایتت انجام میدن. اول از همه باید یه راهی برای نظارت بر عملکرد SEO سایتت راه بندازی و صفحاتت رو به موتورهای جستجو معرفی کنی.
بعد میتونی به اون وبسایتها پیام بدی و مودبانه درخواست کنی که یه لینک به سایتت اضافه کنن. این کار معمولاً خیلی راحت انجام میشه، چون اونا از قبل به محتوای تو اشاره کردن. وقتی صفحاتت خیلی "عمیق" باشن، ممکنه گوگل نتونه اونا رو به درستی پیدا کنه، یا اولویت کمتری بهشون بده. این یعنی صفحاتی که دسترسی بهشون سخته، ممکنه توی نتایج جستجو کمتر نمایش داده بشن. استفاده از خط تیره برای جدا کردن کلمات به موتورهای جستجو کمک میکنه که کلمات رو به درستی تشخیص بدن.
پس برای تقویت سئوی خارجی سایتت، مطمئن شو که به این جنبهها هم توجه میکنی و برنامهریزی دقیق داری. برای اینکه مطمئن بشی همچین لینکهایی نداری، از ابزارهایی مثل Screaming Frog استفاده کن تا لینکهای HTTP رو پیدا کنی و اونا رو به نسخه HTTPS تغییر بدی. اگه بخوای فایل robots.txt فعلی سایتت رو ببینی، فقط کافیه آدرس سایتت رو وارد کنی و بعدش "/robots.txt" رو به انتهاش اضافه کنی. اما اگه پلتفرم دیگهای داری، حتماً چک کن ببینی که نقشه سایت به صورت اتوماتیک ساخته میشه یا نه. تو این مقاله یه چکلیست کامل و حرفهای برای SEO آماده کردیم تا بتونی عملکرد سایتت رو بهبود بدی.
عبارت های کلیدی خوب آنهایی هستند که خاص و توصیفی باشند.در زیر مفاهیمی را بیان می کنیم که کمک به بهینه سازی کلمات کلیدی در صفحه وب شما می کنند. ایجاد یک کپی تقلبی از یک وب سایت محبوب که با این کار به خزنده وب (web crawler) محتوایی مشابه به سایت اصلی را نشان می دهند، اما بعد، بازدید کنندگان را به یک وب سایت نامربوط یا ویروسی هدایت می کنند. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که این ویژگی ها را در وب سایت شما شناسایی کنند و در نهایت شما به هیچ چیز دست نخواهید یافت. بازدید کننده ای که اصلا وجود خارجی ندارد، ترافیک کاذب ، وب سایت شما را بهترین نمی کند. برای اینکه رتبه خوبی بگیری، باید محتوای صفحت با هدف جستجوی کاربرا همخوانی داشته باشه.
لینکها علامتی از اعتبار و ارتباط با دیگر منابع معتبر در دنیای وب هستند. استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا Ahrefs به شما کمک میکند تا کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکار خود را شناسایی کنید. کلمات کلیدی طولانیتر (Long-tail Keywords) نیز میتوانند ترافیک هدفمندتری جذب کنند. به زبانی ساده، تجربه کاربری یعنی اینکه کاربران هنگام کار با وبسایت شما به آسانی و به سرعت میتوانند چیزی که میخواهند را پیدا کنند و یا خیر. یک تجربه کاربری خوب احساس رضایتمندی و قدردانی را به کاربران هدیه میدهد.
ما با بازبینی دقیق کدهای سایت شما، بخشهای غیرضروری را حذف کرده و ساختار کدنویسی را به گونهای اصلاح میکنیم که ساده و کارآمد باشد. عملکرد فنی وبسایت از تأثیر مستقیم بر تجربه کاربری و کارایی آن برخوردار است. با بهینهسازی کدنویسی، کاهش حجم تصاویر و فایلها، بهبود سرعت بارگذاری و استفاده از ابزارها و تکنیکهای بهروز، میتوانید از تجربه کاربری بهتری برخوردار شوید و وبسایتتان را در مقابل مشکلات فنی محافظت کنید. اما این فقط برای گوگل نیست؛ سئو به شما کمک میکند تا ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید. در دنیای امروز، بیشتر کاربران از موتورهای جستجو برای پیدا کردن اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده میکنند.
یک جذابیت بزرگ برای متخصصان سئو که در یک فضای رقابتی برای کسب و کار رقابت می کنند. برون سپاری SEO به متخصصان بهینه سازی موتور جستجو این امکان را می دهد تا در فواصل منظم و بدون نیاز به جستجوی مشتری های جدید ، پروژه ها را دریافت کنند. در همین حال ، شرکتی که در حال فروش مجدد SEO است می تواند زمان بیشتری را با تمرکز بر توانایی های اصلی خود صرف کند. در گیلی وب، فرآیند بهینهسازی سایت بهطور کامل و مرحلهبهمرحله انجام میشود تا بهترین نتایج ممکن حاصل شود. ابتدا تیم ما سایت شما و زیرساختهای آن را به دقت بررسی میکند و تمامی نتایج بررسی را به اطلاع شما میرسانیم.
بک لینک اهمیت زیادی در سئو دارند اما گوگل به لینکهای اسپم و بیکیفیت حساس است. بنابراین باید به دنبال بک لینکهای باکیفیت باشید در غیر این صورت، لینک بیلدینگ نامناسب باعث میشود تا وبسایت شما جریمه شده و تا مدتها از رتبههای بالای جستجو محروم بماند. بهترین استراتژیهای لینک بیلدینگ را در مقالهای با عنوان «آموزش سئو خارجی سایت (Off-Page Seo) با 10 استراتژی موثر لینکسازی» آموزش دادهایم. از یاد نبرید که سئو نیازمند جستجوی کاربران در موتورهای جستجویی مانند گوگل است و مشتریان بالقوه شما فقط زمانی درباره محصول یا خدمتی جستجو میکنند که از آن آگاهی داشته باشند. یکی از روشهایی که با آن میتوان به اولویتبندی محتوا برای بهینهسازی پرداخت، تعیین اهداف کسب و کار و توجه به آن است. بهینهسازی محتوا یا صفحاتی که اهداف کسب و کار را پشتیبانی میکند میتواند یکی از اولویتهای اصلی بهینهسازی محتوا باشد.
بعد از اینکه وبسایت را برای سئو بهینهسازی کردید، قدم بعد بهینهسازی برای بهبود نرخ تبدیل است تا ترافیکی که جذب کردهاید مثل آب خوردن ناپدید نشود. بهمرور زمان، با بررسی این گزارشات و البته استفاده از آنها، هم نرخ تبدیل و هم ترافیک وبسایتتان افزایش خواهد یافت. نوشتن یک محتوای جامع و همیشه سبز میتواند باعث افزایش ترافیک و نرخ تبدیل در سالهای آینده نیز شود. همانطور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، با افزایش روزافزون کاربران موبایلی، توجه و حساسیت گوگل به سئوی موبایل هم بیشتر شده است. این یعنی باید برای بهبود سئو سایت خود در موبایل و دسکتاپ، باید بهینهسازی موبایل را به عنوان بخشی بسیار کلیدی و مهم در آموزش بهینه سازی وب سایت خود در نظر داشته باشید.
AMP یک چارچوب متنباز است که توسط گوگل معرفی شده و به افزایش سرعت بارگذاری صفحات در موبایل کمک میکند. صفحات AMP به طور خاص برای بهینهسازی سرعت بارگذاری طراحی شدهاند و به کاربران تجربهای سریعتر و روانتر ارائه میدهند. در نهایت، ریدیزاین و بهینهسازی وبسایت یک فرآیند پیچیده و پیوسته است که نیازمند توجه و پیگیری مداوم است. با تلاشهای مستمر و بهرهگیری از دانش و ابزارهای مدرن، میتوانید وبسایتی جذاب، کارآمد و با تجربه کاربری بینظیر ایجاد کرده و به یک منبع موثر برای تعامل با مشتریان و کاربران تبدیل کنید. در این بخش، به ابزارها و منابع مهمی که میتوانید در فرآیند ریدیزاین و بهینهسازی وبسایت خود استفاده کنید، پرداختیم. با استفاده هوشمندانه از این ابزارها و منابع، میتوانید تغییرات موثری در وبسایتتان ایجاد کرده و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد نمایید.
طی مطالعاتی که شامل آمازون، گوگل و سایر سایت های بزرگتر بود، تأخیر 1 ثانیه ای در زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به از دست رفتن 11٪ بازدید کمتر از صفحه و 16٪ کاهش رضایت در کاربران سایت شما شود. به همین دلیل بهینه سازی سایت به یکی از مباحث داغ در بین وبمستران تبدیل شده. با بهرهگیری از این راهکارها، نه تنها میتوانید سرعت بارگذاری صفحات را به حداکثر برسانید بلکه تجربه کاربری را نیز بهبود بخشید. این اقدامات در کنار یکدیگر، به وبسایت شما کمک میکنند تا به بهترین شکل ممکن در مقابل نیازها و انتظارات کاربران پاسخ دهد. یکی از اصول اساسی بهینه سازی سایت، اهمیت بینظیری به سرعت بارگذاری صفحات اختصاص دارد. تجربه کاربری، به عنوان یکی از عوامل کلیدی در موفقیت آنلاین، مستلزم فراهم کردن یک محیط پویا و سریع برای کاربران است.
این موارد یکی از نعمت های ابزار کیورد پلنر است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. حتی قابلیت تعداد سرچ کلمات مد نظر شما را در ماه توسط بازدید کنندگان را در اختیار شما گذاشته است. با استفاده از این ابزار میتوانید افراد را از نظر سنی ، شهر و کشور ، آی پی و خیلی موارد دیگر شناسایی نمایید. ابزار Google Analytics به شناخت مصرف کنندگان و بازدید کنندگان شما کمک شایانی میکند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ابزار Google Webmaster وارد لینک زیر شوید.
پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه نمایید تا با روش های هوشمند ایجاد آن آشنا شودید. مشارکت در سایت SEO با برچسب سفید درمورد کل مشتریان شما به نفع هر دو طرف است. آژانس هایی که از مشاوران سئو خارج می شوند ، هنگام انتخاب شریک SEO خود ، یک فرآیند غربالگری دقیق انجام می دهند. در بخشی از توافق نامه برچسب سفید SEO ذکر شده است که شرکتی که کار را انجام می دهد گزارش ها را بدون هیچ گونه برند تجاری تحویل می دهد. بدین شکل شرکت فروشنده خدمات می تواند گزارش را با لوگوهای شرکت خود دوباره بسته بندی کند.
به این ترتیب، نه تنها لینکهای ارزشمندی میگیری، بلکه میفهمی چه نوع محتوایی در صنعتت محبوبتره. اما بسیاری از این سایت ها تمامی محتویات مقاله شما را در سایت خود کپی می کنند که به معنی استفاده از تصاویر شما با استفاده از آدرس سایت شما در یک سایت دیگر است. این موضوع منجر به افزایش مصرف منابع سایت شما، بدون اینکه بازدید کننده ای داشته باشید خواهد شد زیرا تصاویر از سایت شما بارگیری می شوند که به این فرایند Hotlink گفته می شود. اما مشکل اینجاست شاید شما در انتخاب هاست با مشکل مواجه باشید، شاید اطلاعات کافی در خصوص انتخاب هاست را نداشته باشید و یا حتی اصلی با هاست آشنایی نداشته باشید! نگران نباشید تمامی موارد در همگام وب برای شما گردآوری شده است ما به شما نشان می دهیم که هاست چیست، مهم ترین ویژگی های یک هاست چیست و بهترین هاستینگ های ایران کدامند پس با ما همراه باشید. یکی از ابزارهایی که به صورت کاملا رایگان در اختیار ما قرار دارد ، سایت SERPsim است.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری