سئو پیشرفته به زبان ساده

آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته تخصصی ترین تکنیک های سئو 2021 0 تا 100 کاملا رایگان

همه این موارد در نهایت منجر به افزایش رتبه سایت و صفحات شما خواهد شد. در انتها آپدیت محتوا و بک لینکسازی که باید به صورت مداوم و در قالب یک چرخه تکرار شوند قرار دارد. شما کاربران می‌توانید آموزش‌ها و مطالب بیشتر در مورد هر بخش را در آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته) سایت SEOEDU مشاهده کنید. معمولا سایت‌هایی که به برندسازی اهمیت می‌دهند، از طریق بالا آوردن نتایج سایت خود در موضوعاتی که کاربران هدف آنها سرچ می‌کنند، برند خود را بیشتر در معرض دید قرار می‌دهند. مثلا اگر عبارت “آموزش سئو از صفر تا صد رایگان (مقدماتی تا پیشرفته)” را سرچ کنید، همواره نتایج SEOEDU را مشاهده می‌کنید. حال کسانی که به آموزش سئو علاقمند هستند، SEOEDU را با احتمال بیشتری انتخاب می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

علاوه بر این کاربران شما در صفحات سایت شما گم نمیشوند و براحتی میتوانند صفحات مدنظر خودشان را پیدا کنند. اکثر افراد در ابتدای مسیر سئوی یک وب سایت توجه زیادی به ساختارسازی سایتشان نمیکنند. وقتی ساختارسازی وب سایت شما اصولی باشد در حقیقت کار موتورهای جستجو به ویژه گوگل راحت تر خواهد شد. اگر از بسیاری از سئوکارها بپرسید که مهم ترین فاز سئو کدام است احتمالا بسیاری از آن ها همین مرحله یعنی تحقیق کلمات کلیدی را مهم تر از بقیه قسمت ها میدانند. روی پیدا کردن کلمات کلیدی درست برای وب سایتتان وقت کافی بگذارید چرا که انتخاب صحیح کلمات کلیدی نقش مهمی در آینده سئوی وب سایتتان خواهد داشت.

در ادامه ضمن معرفی هریک از این پیش‌نیازها، نکات مهم در مورد آن‌ها را آموزش می‌دهیم. باید با افراد مصاحبه انجام دهید، منابع و رفرنس های آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که استراتژی های آنها اخلاقی است! مطمئن شوید که آنها کارشان را با تحقیق و ممیزی سایت شروع می کنند. استراتژی پیشنهادی آنها باید بتواند سلامت طولانی مدت سایت و افزایش UX را پوشش دهد. باید بدانید که Eager Loading (بارگذاری حریصانه) بر عکس Lazy Load است و بدون اینکه کاربر به بخش ها و صفحات دیگر سایت برود، آنها به صورت لود شده آماده هستند؛ این کار باعث کاهش سرعت سایت می شود. ما همیشه در آموزش سئو به این مهم تأکید داریم که رتبه گرفتن در گوگل در حال حاضر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

جستجوی ارگانیک به عمل انجام جست و جو در موتور جست و جو و کلیک بر روی نتیجه ای اشاره دارد که برای آن پولی پرداخت نشده است. این یک کانال بازاریابی است که در بازاریابی ورودی برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده می شود. کاربران معمولا برای رفع نیازهای خود به گوگل مراجعه می‌کنند، درصورتی که شما به طور اصولی بهینه‌سازی سایت را انجام داده باشید، می‌توانید این کاربران را جذب و به اهداف خود نزدیک شوید. توجه کنید که هر صفحه از سایت باتوجه به محتوای درونی، شامل اعتبار مشخصی است و این اعتبار بین صفحاتی که به آنها لینک می‌دهد، تقسیم خواهد شد. پس در لینک‌سازی از یک صفحه به صفحات دیگر می‌بایست دقت کافی داشته باشید و حتما طبق استراتژی اقدام به این کار نمایید. متا دیسکریپشن یا توضیحات، چکیده‌ای از مفهوم صفحه را به گوگل اعلام می‌دارد.

هرچه قدر سایت شما ورودی بیشتری را داشته باشد ، گوگل به آن توجه بیشتری دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا الگوریتم‌های گوگل و خزنده‌ها به سایت شما توجه کنند و در نهایت رتبه بهتری را در گوگل کسب کنید. این که سایت شما ترافیک بالایی را داشته باشد از جانب دیگر فروش و نرخ تبدیل سایت را هم افزایش میدهد که این موضوع هم جزو موارد پر اهمیت است. شما برای اینکه بتوانید لینک سازی خارجی مناسبی داشته باشید، باید محتوای که در سایت خود استفاده می‌کنید، یونیک و دست اول باشد. در این صورت اعتبار سایت شما هم از نظر گوگل و هم از نظر مخاطبین شما به صورت قابل توجه‌ای افزایش پیدا می‌کند. در غیر این صورت ممکن است که الگوریتم E.A.T به کیفیت محتوای شما ایراد وارد کند. سعی کنید زمانی که محتوای شما نوشته شد، یکبار آن را مطالعه کنید و ببیند که در چه بخش‌هایی می‌توانید از کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید بدون اینکه برای مخاطب آزارد دهند باشد.

آیا باید علم اولیه در زمینه خاصی داشته باشند؟ باید حتما برنامه نویسی بلد باشند؟ و سوالاتی شبیه به این موارد. با توجه به افزایش چشمگیر کاربران موبایلی این الگوریتم بررسی می کند تا سایت مورد نظر علاوه بر دسکتاپ در دستگاه های موبایل و تبلت هم به خوبی نمایش داده شوند. این الگوریتم روی رتبه بندی سایت ها روی نتایح موبایلی شدیدا تاثیر گذار است. تحلیل و بررسی نیاز کاربران یکی از مهمترین کارها در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی سایت است که در آن یوزر اینتنت یا همان مقصود کاربر را برای کیوردها مشخص می کنیم. ریچ اسنیپت از داده های نشانه گذاری (اسکیما)  استفاده می کند تا موتورهای جستجوگر صفحات سایت را راحت تر درک کرده و جواب بهتری به کاربر بدهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به بخش اسکیما دوره آموزشی مراجعه کنید.

برای ریدایرکت صفحات می‌توانید از بخش ریدایرکت افزونه یواست استفاده کنید. ضمن اینکه صفحاتی که ارور ۴۰۴ دارند و هیچ معادلی در سایتتان ندارند، می‌توانید روی صفحه تماس با ما ریدایرکت گروهی کنید. وردپرس متن توضیحات کوتاه را در تگ متادسکریپشن صفحه قرار می‌دهد اما با یواست شما می‌توانید متادسکریپشن اختصاصی برای هر صفحه بنویسید. افزونه یواست امکانات خوبی برای سئو on-page به ما می‌دهد اما تعدادی از امکانات این افزونه هم در سئو On-page؛ خیلی کاربردی نیست. در فصل تولید محتوا و در بخش بهینه‌سازی مقاله؛ به صورت کامل به بهینه‌سازی محتوا پرداختیم و اینجا تکرار مکررات نمی‌کنیم. دقت کنید که صفحه مقاله یا محصول را فقط در دسته‌بندی و تگ‌هایی قرار دهید که واقعا مرتبط هستند.

چنانچه آماده‌سازی خوبی انجام ندهید؛ در سایر مراحل هم به مشکل بر می‌خورید. لینک‌سازی داخلی در صفحات محصول را می‌توان در زیر توضیحات محصول انجام داد. می‌توانید بخش‌هایی مانند محصولات مرتبط ایجاد کنید و از آن‌جا به سایر محصولات لینک بدهید. خوشه‌سازی یا گروه‌بندی به ما کمک می‌کند؛ کلمات مرتبط به یکدیگر را در یک گروه قرار دهیم و یک استراتژی برای رتبه‌گیری در آن گروه از کلمات تدوین کنیم. گام اول در تحقیق کلمات کلیدی یافتن ایده‌های اصلی است که قرار است از دل آن‌ها هزاران کلمات کلیدی در بیاید و برای شما جذب ترافیک کنند. وقتی روی سئو خوب کار کنید و ترافیک زیادی جذب کنید می‌توانید به صورت اتوماتیک لید ایجاد کنید و سپس کسب درآمد کنید.

به طور کلی مبحث بهینه سازی کدها یکی از مهم ترین موضوعات در آموزش سئو 0 تا 100 می‌باشد. الگوریتم پاندا از سال 2011 برای جلوگیری از کپی برداری روی کار آمده و از آن زمان بازار کار تولید انواع محتوا و بازاریابی محتوا بسیار داغ شده است. از این رو برای آن که به جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل برسید به هیچ عنوان متن، عکس و هیچ چیز دیگری را از سایت های دیگر کپی نکنید. مثلا وقتی با کارکرد نقشه سایت در سئو آشنا شدید و از جوملا استفاده می‌کنید، فقط باید افزونه مناسب ساخت و پیاده‌سازی نقشه سایت را برای جوملا پیدا کنید. چنانچه در شروع کار هستید و نمی‌توانید هزینه کنید؛ مجبور هستید خودتان یادگیری سئو را آغاز کنید و سایتتان را سئو کنید.

بسیاری از سایت‌های جهان بخش عظیمی از کاربران خود را از طریق صفحات گوگل جذب می‌کنند. این موضوع سبب شده تا سایت‌ها برای موفقیت و پیشرفت خود بیشتر از هر چیزی یا هر کسی به گوگل نیاز داشته باشند. ازاین رو خزنده‌های گوگل ابتدا به دنبال آن‌ها بوده و اگر در ابتدای عنوان با کلمه کلیدی روبه رو شوند، یک پوئن مثبت برای سایتان در نظر می‌گیرند. با این روش صفحات مهم سایت ما با سرعت بیشتری در نتایج سرچ گوگل قرار گرفته و کراول باجت مدیریت می‌شود. برای مشخص کردن مسیر حرکت خزنده‌های گوگل باید از فایل Robots.txt استفاده شود.

زمانی که در برترآموز یک مفهوم و یک آپدیت جدید مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد، همه اطمینان دارند که متخصص این سایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند که در دقیق‌ترین حالت ممکن اطلاعات مورد نظر شما را بررسی و منتشر کنند. حال این موضوع در حوزه فروش و خدمات نیز تاثیرات قابل توجهی خواهد داشت. سایت‌های مطرح بیش از این که بخواهند روی سئو یک محصول خاص کار کنند. به همین دلیل نیز موفق می‌شوند و نتایج بسیار عالی در فروش محصولات خود به دست می‌آورند. زمانی که شما به دنبال آموزش سئو می‌باشید، یکی از مباحثی که به صورت ویژه به آن اشاره می‎شود، خزنده‌های گوگل می‌باشند. وظیفه خزنده‌های گوگل این است که به صورت رندوم به سایت‌ها مراجعه کنند و اطلاعات آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنند.

افزونه فول اسکیما مخصوص تولید ستاره و FAQ برای تمام صفحات سایت وردپرسی است. مثلا وقتی می‌خواهیم کیورد ریسرچ انجام دهیم نیاز به ابزار گوگل کیورد پلنر داریم. ابزارهای سئو، نرم‌افزارهایی هستند که برای تحلیل داده‌های سایت خودمان یا سایت رقبایمان استفاده می‌شود. بنابراین تعدادی از ابزارها و پلتفرم‌های نرم‌افزاری سئو؛ معیارهای مرجع خود را ارائه کرده‌اند که در ادامه به چند مورد پرداخته‌ام. نکته اینجاست که ما دیگر نمی‌توانیم آن را با یک ابزار که مورد تایید گوگل باشد اندازه‌گیری کنیم.

با یادگیری اصول سئو می توانید مسیر درست را در پیش بگیرید و موفق شوید. برای همین پیشنهاد می‌شود که حتما قبل از ساخت بک لینک، دوره‌های آموزش سئو خارجی را به خوبی مشاهده کرده و به خوبی با بخش ساخت بک لینک آشنا شوید تا هیچ مشکلی در روند لینک سازی خارجی شما پیش نیاید. البته این ابزار می‌توانید یکسری اطلاعاتی را نیز از همان کلمات کلیدی به شما ارائه دهد؛ برای مثال می‌تواند به شما بگوید که کلمه کلیدی مدنظرتان در ماه، چه مقدار کلیک می‌خورد. البته نمی‌توان به این آمار زیاد اطمینان کرد؛ چون طبق بررسی و تجربیات متخصصان، اکثر آمارهای Google Keyword Planner دقیق نیست. AMP مخفف سه کلمه Accelerated Mobile Pages است که درواقع همان صفحات سایت شما هستند که المان ها و موارد اضافی را حذف کرده و در اختیار کاربران موبایل قرار می‌دهد. برای مثال رنگ‌ها، سایدبارها و … را حذف می‌کنند و به این شکل، صفحه حجم کمتری را به خودش اختصاص می‌دهد که می‌تواند باعث شود تا صفحات سایت شما برای کاربران موبایل، سریع‌تر لود شود.

بر خلاف سایت‌های فروشگاهی و خدماتی که از فروش محصول یا خدمات کسب درآمد می‌کنند؛ معمولا درآمد سایت‌های وبلاگی و مجله‌ای از تبلیغات است. با این کار افراد مجبور می‌شوند در صفحات پر بازدید خود؛ لینک صفحات دسته‌بندی یا محصول شما را قرار دهند تا به ازای هر ورودی از آن سایت‌ها که به فروش منجر شود؛ درصد دریافت کنند. از بین دسته‌بندی‌های بالا احتمالا ۲ یا ۳ دسته‌بندی مهم خواهید داشت که کلمه کلیدی پر جستجو دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند. متاسفانه هنوز بعضی از افراد فکر می‌کنند؛ تگ همان کلمه کلیدی صفحه است و هر چقدر تگ بیشتری بزنند؛ صفحه بهتر رتبه می‌گیرد. برای لینک‌سازی داخلی در صفحه محصول می‌توانید در زیر متن محصول و در یک کادر مجزا از متن؛ به محصولات مرتبط لینک دهید. کلمه کلیدی یک صفحه محصول؛ نام محصول است و کلمه کلیدی مقاله را قبلا باید در پروسه کیورد ریسرچ انتخاب کرده باشید.

از ویژگی هایی مانند AMP (صفحات موبایلی شتاب یافته) استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما می تواند بر روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه به خوبی به نمایش در آید. به طور کلی اگر اعتبار سایت شما زیر ۴۰ است، باید بر افزایش آتوریتی یا اعتبار سایت خودتان تمرکز کنید که این مورد هم بیشتر با لینک سازی خارجی و تولید محتوای باکیفیت امکان پذیر است. اگر آتوریتی سایت شما بالای ۷۰ است، پس تمرکزتان باید روی افزایش ارتباطات باشد. اطلاعات بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که می تواند کار کاربران را پیچیده کند اما سئو به زبان ساده فرآیند قابل رؤیت ساختن یک وبسایت در موتورهای جستجو است تا بتوانند آن را راحت تر پیدا کنند. بیش از 90 درصد سرچ‌های جهان در گوگل انجام می‌شود و برای همین باید اولویت اصلی را بر گوگل بگذارید.

با استفاده از ابزار ahrefs شما می‌توانید به تحلیل لینک‌های خارجی، کلمات کلیدی و صفحات مهم رقبای خودتان بپردازید و نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کنید. “ و این قانون خودش نشان دهنده اهمیت تجربه کاربری و تاثیر آن در سئو سایت است؛ این موضوع را یادتان باشد که اگر کاربران تجربه خوبی از سایت شما نداشته باشند، گوگل هم هیچ اهمیتی به سایت شما نمی‌دهد. در صورت نوشتن محتوا، شما باید حتما یک کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید. کلمات کلیدی درواقع همان کلماتی هستند که کاربران، آنها را در گوگل سرچ می‌کنند تا به جواب خودشان برسند. محتوا نویسی نه تنها جزو مهم‌ترین بخش‎های آموزش سئو داخلی به شمار می‌رود، بلکه می‌تواند تاثیر فوق العاده بر روی روند کلی سئو سایت شما بگذارد. سئو محتوا نیز قانون و قواعد مخصوص به خودش را دارد و شما به عنوان متخصص سئو، باید با آنها آشنا باشید و در محتواهای خودتان، انها را رعایت کنید.

پس مشاور سئو باید خیلی سریع متوجه شود که این به‌روزرسانی‌ها چه تاثیراتی در نتایج جستجو خواهد داشت. مثلا اگر در طول روز، کار اداری دارید نیازی به درخواست اجازه ندارید و اگر پروژه‌هایتان اجازه می‌دهند، حتی می‌توانید یک روز کامل در هفته را تعطیل کنید. بنابراین برنامه زندگی شما مربوط به خودتان است و درآمد شما می‌تواند به سرعت افزایش یابد. شاید مهمترین ویژگی‌ها، توانایی تحلیل رقبا، شناخت الگوریتم پنگوئن، داشتن تجربه مشابه و مهارت ساخت کمپین‌های رپورتاژ (با صرف کمترین بودجه وبیشترین بازدهی) است. و البته مهارت‌های دیگری نیز نیاز است که در ادامه به صورت فهرست‌وار به آن‌ها خواهیم پرداخت. تجزیه و تحلیل سئوی رقبا؛ رتبه رقبای شما را در طول زمان همراه با KPIهایی مانند بک‌لینک‌ها، اعتبار دامنه و ترافیک تخمینی ردیابی و بررسی می‌کند.

در صورتی که کلمه کلیدی شما طولانی است، برای کوتاهتر کردن آن می‌توانید یکی دو کلمه اصلی آن را در یوآرال سایت خود استفاده کنید. برای یادگیری سئو روش های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که هر کسی بسته به نیاز خود می تواند از آن استفاده کند. اگر همین الان نیز داخل گوگل سرچ کنید آموزش رایگان سئو سایت های زیادی برای شما نمایش داده خواهند شد که به صورت رایگان سئو را تدریس می کنند. در کنار استفاده از محتوای ویدئویی، کتاب، مقاله و … نیز می تواند برای کسی که می خواهد سئو را یاد بگیرد مفید باشد. یکی از کارآمدترین ابزارهای سئو سایت همین کیورد پلنر میباشد که در زمینه جست و جو و تحقیق کلمه کلیدی میتوانید از آن استفاده کنید.

عوامل بسیاری در یادگیری سریع‌تر یا کندتر سئو تأثیر دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. دوره آموزشی رایگان SEO این صفحه ، کاملا بصورت رایگان شما را با مباحث مقدماتی و تا حدودی پیشرفته از سئو آشنا می کند. برای یادگیری کامل سئو از مبتدی تا پیشرفته میتوانید به دوره ویژه سئو برای بازار کار در بخش دوره های طلایی لرن پارسی نگاهی بیاندازید. خرید بک لینک های مخرب و بی کیفیت به وبسایت یک رقیب، هک سایت، تخریب برند رقیب با انتشار نظرات منفی و محتوای انتقادی در سطح وب و… نمونه هایی از انجام سئو منفی است. تعریف نرخ پرش (bounce rate) یا بانس ریت چیست؟ به تعداد کاربرانی که به محض ورود به یک سایت، بدون برقراری هیچگونه تعاملی از آن خارج می شوند. این کار یک تأثیر منفی بر سئو سایت داشته و در صورتی که نرخ پرش کاهش یابد، رتبه سایت می تواند به شکل معجزه آسایی بالا رود.

این فایل، برای موتورهای جستجو شناخته شده است و ساختار کد استاندارد خود را دارد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چه عواملی باعث بهبود بودجه خزش می‌شود. بودجه خزش تعداد صفحاتی از سایت شما است که ربات‌های گوگل در یک بازه زمانی مشخص خزش می‌کنند. همانطور که در ابتدای این مطلب عرض کردم؛ یک متخصص سئو ضرورتی ندارد به صورت کامل با تمام کدهای HTML آشنا باشد اما حتما باید با کدهای مهم HTML آشنا باشد. و البته همانطور که عرض کردم اگر به برنامه‌نویسی مسلط باشد یک پوئن مثبت برای او به حساب می‌آید و راحت‌تر مسائل را درک می‌کند. خبر خوب این است که (همانطور که در ابتدای صفحه عرض کردم) نیاز نیست به صورت کامل روی تمام زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط باشید.

این فایل باید در هاست شما آپلود شود و پس از آپلود شما میبایست آن را در ابزار سرچ کنسول سایت خود در بخش sitemaps ثبت کنید. در ادامه روش های انجام اینگونه بهینه سازی ها را به شما آموزش میدهیم. البته ممکن است برای انتشار مقاله خود یک سری قوانین را انجام دهید. اما با این وجود نتیجه آن برای وب سایت و مقالات شما بسیار ارزشمند است. برخی از این وب سایت ها حتی مطالب قبلی شما را که منتشر شده اند را پاک یا از حالت انتشار خارج میکنند که در بلند مدت این موضوع میتواند به سئوی سایت شما آسیب برساند. پیشنهادات یا ساجست های گوگل را در مورد آن کلمه کلیدی بررسی کنید.

شما به هر میزان که نقشه سایت قوی‎‌تری داشته باشید، سرعت ایندکس مقالات و مطالب شما بیشتر خواهد شد. امروزه با توجه به رشد سرعت تکنولوژی و افزایش انتظارات کاربران، افزایش سرعت سایت جزو مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. شما برای این که بتوانید این چالش را حل کنید باید به تکنیک‌های سئو تکنیکال متوسل شوید. به عنوان مثال یکی از ساده‌ترین نکاتی که برای افزایش سرعت سایت از آن استفاده می‌شود. البته این کاهش حجم باید به نحوی باشد که به کیفیت سایت آسیبی وارد نکند. شما برای این که لینک سازی خارجی برای سایت انجام بدید روش‌های مختلفی را در دسترس دارید اما بهترین کار این است که بهترین و مطمئن‌ترین روش را انتخاب نمایید تا در نهایت نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

در ادامه آموزش سئو باید به سراغ بخش دیگر سئو یعنی سئو محلی برویم. در سئو محلی، درواقع اکثر تمرکز سایت بر روی یه حوزه یا منطقه خاصی است. کنونیکال درواقع یک کد html است که برای جلوگیری از محتواهای یکسان از آنها استفاده می‌کنند. گوگل با سایت‌هایی که دارای صفحات یکسان هستند، مقابله می‌کند و تگ کنونیکال یکی از روش‌های جلوگیری از محتواهای یکسان است. یعنی اگر سایت شما برنامه تولید محتوا نداشته باشد، قطعا سئو سایت شما به مشکل می‌خورد. کلمات سودآور درواقع درواقع کلماتی هستند که رقابت کمتری در آنها وجود دارد؛ ولی فروش خوبی دارند.

در حالت کلی نمیتونیم بگیم که مثلا صبح ها و یا عصرها بهترین زمان برای بک لینک سازی است. بهترین زمان ، تایمی است که سایت شما کامل می‌باشد و ورودی‌های نسبتا خوبی دارید و حالا می‌خواهید اعتماد الگوریتم‌های گوگل را جذب کنید. اگر بخواهیم به بررسی اهمیت توضیحات متا بپردازیم، می‌توانیم به یواست سئو اشاره کنیم. زمانی که شما محتوای خود را بارگذاری می‌کنید، یکی از مواردی که به بررسی آن می‌پردازد، توضیحات متا محتوای شما می‌باشد. توضیحات متا، همان خلاصه‌‌ای است که شما در هنگام جستجو یک عبارت در گوگل در زیر هر عنوان در صفحه اصلی گوگل مشاهده می‌کنید.

سعی کنید باترفند و تکنیک‌هایی که در قسمت بالا آموزش داده‌ایم، محتوای خود را برای گوگل و کاربران بهینه نمایید. نتایج تبلیغاتی، همان نتایج پولی هستند که در بالای نتایج ارگانیک در صفحات SERP قرار می‌گیرد. وبسایت‌ها در ازای پرداخت مبلغی به صورت موقت در بالای نتایج ظاهر می‌شوند. البته این عمل، در ظاهر نتایج جستجو، با قرار دادن علامت AD که مخفف عبارت Advertisement در کنار سایت شما به کاربر اطلاع می‌دهد که این سایت از طریق پرداخت هزینه به این جایگاه رسیده است. این موضوع را درنظر داشته باشید، زمانی که از سئو و بهینه‌سازی سایت صحبت می‌شود، دقیقا به نتایج ارگانیک اشاره می‌کنیم. به عبارت دیگر، سئو به زبان ساده یعنی بدست آوردن جایگاه در نتایج ارگانیک.

دیجیتال مارکتینگ روش جدید بازاریابی است که از کانال‌های بازاریابی آنلاین برای تبلیغات و در معرض دید قرار دادن محصولات و خدمات کسب و کار استفاده می‌کند. تا این قسمت از مطلب، اولین قدم را برای یادگیری سئو برداشته‌اید و با مفهوم اولیه و زمان لازم برای یادگیری آن آشنا شدید. در ادامه اهمیت یادگیری سئو وب‌سایت را از دیدگاه کسب و کار بررسی می‌کنیم. بارگذاری تنبل (Lazy Load) به زبان ساده یعنی قسمت های مختلف صفحه ای از سایت شما به صورت بخش بخش لود شود، به عبارت دیگر تا زمانی که کاربر از آن بخش صفحه شما بازدید نکرده، بارگذاری نمی شود! بارگذاری تنبل با افزایش سرعت وبسایت، تأثیر مستقیم بر روی سئو سایت شما دارد.

این نکته را تقریباً همه پذیرفته‌اند که بزرگترین و ارزان‌ترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود. اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/